در صورت برخورد با مشکل یا مبهم بودن در هر مرحله از کار در گامهای زیر  لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

گام اول  :

در ابتدا در منوی بالا  با نام کاربری و پسورد وارد سایت شوید( البته اجباری نبوده و می توانید بصورت مهمان خرید کنید) و اگر هنوز عضو سایت نشده اید بر روی کلمه عضویت کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید،در آن صفحه شما می توانید با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور و یا با شماره تلفن همراه خود و کد تایید ثبت نام کنید و بعد از ثبت نام به صفحه ای هدایت می شوید با عنوان حساب من

سپس متن”از صفحه حساب کاربری خود می توانید آخرین سفارش های خود را مشاهده کرده ، آدرس های ارسال و صورت حساب خود را مدیریت کنید و گذرواژه و اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش کنید ” با توجه به آنکه در ثبت نام اولیه اطلاعات لازم کافی نبوده لذا به تکمیل موارد از جمله آدرس دقیق خود را در آن صفحه وارد فرمایید.

گام دوم  :

به منظور ثبت سفارش، با رفتن بر روی منوها، بالای وب سایت، از بخش محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید  و در نهایت با کلیک بر روی دکمه “اضافه کردن به سبد” محصول خود را به لیست خریدهای خود اضافه نمایید.

گام سوم  :

 

پس از ثبت سفارش، شما می بایست به سبد خرید خود مراجعه کرده و اقدام به نهایی کردن سفارش خود نمایید. به این منظور کافی است بر روی عبارت “سبد خرید”  در بالای ستون سمت چپ وب سایت کلیک کنید.در این قسمت شما باید نحوه ارسال کالا را نیز مشخص کنید.

گام چهارم  :

در روند نهایی کردن سفارش، شما می بایست آدرس تحویل کالا، نحوه پرداخت و درگاه بانکی پرداخت وجه را مشخص نمایید(وارد نمودن اطلاعات مربوط به قسمتهای ستاره دار الزامی است). لازم به ذکر است در صفحه “اطلاعات پرداخت” علاوه بر امکان انتخاب درگاه بانکی، امکان وارد کردن اطلاعات تخفیفی نیز وجود دارد. در نهایت و قبل از انتقال خریدار به درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین هزینه سفارش، خلاصه ای از وضعیت سفارش و هزینه ها اعلام می گردد که در صورت تایید خریدار به صفحه بانک انتقال یابد.

گام پنجم  :

در طی مراحل نهایی کردن سفارش توسط شما، 3 گزینه برای پرداخت در اختیار شما قرار داده می شود.

1 – پرداخت با استفاده از اعتبار: که به وسیله اعتبار موجود در حساب کاربری شما، تمام یا بخشی از هزینه خرید شما پرداخت می گردد. این اعتبار از طریق پورسانت و پاداش های دریافتی شما یا مبلغ انصراف از خرید بعد از انجام موفق تراکنش به حساب شما اضافه شده است.

2-اگر به دلایلی تمایل به پرداخت آنلاین توسط درگاه بانک ملت را ندارید پرداخت خود را مستقیما به حساب بانکی ما واریز کنید و یا گزینه پرداخت مستقیم را انتخاب نمایید . خواهشمندیم شماره سفارش خود را بعنوان کد ارجاع پرداخت استفاده کنید.

3 – پرداخت آنلاین: که به کمک درگاه های امن پرداخت الکترونیکی با استفاده از کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب صورت می پذیرد. با وارد نمودن شماره 16 رقمی کارت و رعایت نکات ایمنی نسبت به پرداخت مبلغ مورد تایید خود اقدام نمایید،در ضمن شما می توانید مبلغ را کارت به کارت نمایید و تاییدیه پرداخت را به نحوی ارسال نمایید.

در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت سفارش و ارائه خلاصه سفارش، فروشگاه به صورت خودکار برای شما یک ایمیل به آدرس پست الکترونیکی تان ارسال می کند. و همچنین وضعیت تراکنش و مراحل تکمیل خرید پیامک می گردد.

گام ششم  :

در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود، در قسمت سفارشات قادر به مشاهده تاریخچه سفارش های خود و وضعیت هر سفارش می باشد. وضعیت هر سفارش می تواند یکی از موارد زیر باشد:

پرداخت شده، در حال بررسی، ارسال شده و برگشت خورده

وضعیت “پرداخت شده”: هزینه سفارش های در این وضعیت به صورت کامل توسط خریدار پرداخت گردیده و در نوبت بررسی توسط کارشناسان فروش می باشند.

وضعیت “درحال بررسی”: سفارش های در این وضعیت در حال بررسی توسط کارشناسان فروش به منظور ارسال می باشند.

وضعیت “ارسال شده یا تکمیل شده”: سفارش ها در این وضعیت با یکی از روشهای انتخابی، پست، بارنامه یا تحویل حضوری که بسته به نوع انتخاب و نوع کالا متفاوت می باشد در حال ارسال می باشد.

وضعیت “برگشت خورده”: سفارش های در این وضعیت به دلیل عدم حضور خریدار در محل به فروشگاه برگشت خورده اند.در این حالت هزینه ارسال مجدد دریافت می گردد.

گام هفتم :

بعد از انجام تمامی مراحل سفارش و پرداخت هزینه، سیستم یک کد اختصاصی سفارش برای پیگیری در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت نیکابازار و وارد کردن کد در قسمت “رهگیری سفارش” از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

همچنین برای سفارش هایی که با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می گردد حداکثر تا ۴٨ ساعت کاری بعد از ارسال، کد رهگیری پستی سفارش خریدار در سیستم وارد میگردد که خریدار می تواند با مراجعه به سوابق سفارش در محیط کاربری خود، نسبت به مشاهده آن و پیگیری در وب سایت شرکت پست اقدام نماید.

توجه: کد رهگیری ارائه شده توسط سیستم فروشگاه با کد رهگیری پستی و تیپاکس متفاوت است.

گام هشتم :

در این مرحله کالا به دست شما رسیده و بعد از ارایه کالا از شما رسید دریافت می گردد و بدین گونه شما صحت سلامت فیزیکی کالا را بعد از بررسی اولیه اعلام می دارید مگر آنکه بدون بازنمودن کالا این امکان وجود نداشته باشد که در این موارد به شرایط 7 روز ضمانت کالا مراجعه کنید.

مرجوعی کالا:

خارج از ضوابط اعلام شده در ذیل مرجوعی پذیرفته نمی شود.

خدمات پس از فروش و گارانتی کالاهای دارای خدمات به عهده شرکت بازرگانی مربوطه می باشد.