تاریخچه شرکت وارو و برندهای پاورپلاس و کریتور

تاریخچه شرکت وارو و برندهای پاورپلاس و کریتور

ویک ون رامپوی در سال 1958 میلادی در شهر مورتسل در نزدیکی شهر آنت ورپ در کشور بلژیک جهت تولید و عرضه ماشین آلات صنعتی و ابزارآلات برقی ، شرکت وارو را تاسیس کرد .

در سال 1975 با ورود دختر ویک  به نام لت ون به گروه وارو ، شرکت ، متحول گردید و منجر به رشد و توسعه سریع آن شد ، بطوریکه که محل انبار گسترش پیدا کرد و دفاتر ، مدرنیزه گردید .

از سال 1997 جرسون نیس  ( نوه ویک ) مدیریت کل مجموعه را به عهده گرفت .تاریخچه شرکت وارو و برندهای پاورپلاس و کریتور

تمرکز شرکت وارو بر رشد بازارهای تولید در آسیا و بازارهای هدف جدید ، جهش بزرگ و حرکت رو به جلویی را برای مجموعه، به همراه داشت . لذا وارو تمرکز خاص خود را بر روی توسعه در بازارهای بزرگ چین و تایوان قرار داد.

تاریخچه شرکت وارو و برندهای پاورپلاس و کریتور

گسترش شرکت:

در سال 2001 شرکت های دیگری با نام تجاری وارو لبریکا بریکولیج  در کشورهای پرتغال و اسپانیا تاسیس شد و باعث رشد توسعه و عرضه بیشتر محصولات در اروپا گردید . همچنین وارو در سال 2005 برای حمایت از توزیع در خارج از اروپا دپارتمان فروش و بازرگانی هنگ کنک را نیز تاسیس کرد .

سال 2006:

در سال 2006 به علت استقبال مصرف کنندگان و تولید بیشتر و گردش کاری بالا و نیاز به فضای مناسب تر و بزرگتر ، کلیه انبار ها ، نمایشگاه ها و دفتر مرکزی از شهر آنتورپ به شهر لییر ( بلژیک ) انتقال یافت.

انتهای همین سال شرکت وارو یک دفتر در شانگهای چین باز میکند و از آنجا یک تیم تخصصی به روند کنترل کیفیت و تضمین آن بر  محصولات و بسته بندی نظارت می نماید.

در سال 2012 یک دفتر جدید در استرالیا تاسیس می گردد با هدف مدیریت بر دفاتر در شانگهای و هونگ کنگ و تضمین کیفیت کالا.

وارو برای تضمین تولیدات خود کالاهای خود را گارانتی و وارانتی می نماید و تمامی محصولات خود را با خدمات پس از فروش پشتیبانی می نماید.

پاورپلاس و کریتور:

امروز برند وارو در جهان یک نام شناخته شده می باشد و تولیدات آن بنام برندهای پاورپلاس، کریتور در سرتاسر جهان عرضه می گردد.

بیشتر محصولات پاورپلاس و کریتور در فروشگاه های شناخته شده و بزرگی همچون آمازون و ای بی در حال فروش است و اکثر این محصولات با داشتن نظرات مثبت مشتریان اینترنتی در رده های چهارستاره قرار گرفته است.

شرکت رایکاتجارت:

شرکت رایکاتجارت نیز که متشکل از کادری مجرب با سابقه بیست ساله در فرایند بازارهای صنعتی حضور داشته است نیز با بررسی از این کمپانی اروپایی تصمیم به گرفتن نمایندگی انحصاری در ایران را می نماید.

در حال حاضر با ارایه این محصولات گام به گام در تلاش است تا این برند را هرچه بیشتر به مصرف کنندگان ایرانی معرفی نماید.با مصرف هرچه بیشتر این محصولات اعتماد مصرف کنندگان ایرانی نیز هر روز بیشتر می گردد.

نیکابازار نیز با شناخت از این شرکت و بررسی بازار اروپایی تصمیم به ارایه تخصصی محصولات پاورپلاس و کریتور می نماید و امید واریم در عرضه این محصولات با کیفیت اعتماد مشتریان را هرچه بیشتر کسب نماییم.

پاورپلاس آرم برند کریتور